maanantai 24. maaliskuuta 2014

Huikee meininki!

Lähdin Pinklinkille esimiesharjoitteluun Suomen talvea pakoon. En ollut aikaisemmin edes harkinnut lähteväni harjoitteluun ulkomaille, ja tänne tuleminen oli itsellenikin aika iso yllätys. Kertaakaan en ole joutunut katumaan tätä päätöstä – päinvastoin! Pinklinkillä työskentelee huikean ihana porukka erilaisia ihmisiä ja olen viihtynyt täällä enemmän kuin hyvin. Parempaa työyhteisöä en olisi voinut toivoakaan!

Työtehtäviini kuuluu mm. myyntitiimin tukeminen ja kannustaminen.  Olen päässyt tutustumaan laajasti esimiehen eri tehtäviin ja on ollut ilo huomata, kuinka paljon olen päässyt itse myös vaikuttamaan asioihin. Sain myös pienen myyntitiimin omalle vastuulleni ja sen johtaminen on ollut palkitsevaa. Tästä työstä on vaikea olla tykkäämättä.

Fuengirola on ollut ihanteellinen paikka asua ja sen lisäksi lähellä on upeita kaupunkeja, joissa suosittelen ehdottomasti vierailemaan. Vapaa-aikanani olen käynyt espanjan kielikurssilla, matkustellut, shoppaillut, viettänyt aikaa uusien ystävieni kanssa sekä tietysti nauttinut auringosta ja sen tuomasta energiasta. Voisiko parempaa harjoittelua kuvitellakaan?




Huhtikuun puolessa välissä on minun aikani palata Suomeen. Mukani lähtee iso kasa ihania muistoja ja tulen varmasti aina muistelemaan hymyissä suin aikaani täällä Espanjan Aurinkorannikolla.  Olen tutustunut aivan mahtaviin ihmisiin ja toivon, että tulen tapaamaan heidät vielä moneen kertaan. Kyllähän täällä tarvitsee päästä käymään vielä tulevaisuudessakin J Tulen ikävöimään tapaksia, espanjalaista kulttuuria ja tietysti eniten näitä ihmisiä!

-Noora, esimiestyön harkkari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti