maanantai 11. heinäkuuta 2016

Blondi tuli taloon

Heipä hei kaikki!


Olen uusi markkinointiviestintäharjoittelija Pinklinkillä ja tulen tästä eteenpäin päivittelemään yrityksen sosiaalisen median kanavia sekä muita markkinointiin liittyviä materiaaleja. Olen ammattikorkeakoululainen, joten ulkomaanharjoitteluni tulee kestämään täällä 5 kuukautta. Ensimmäinen viikko takana ja ei olisi mukavempaa voinut olla! 






Fuengirola on minulle jo ennestään tuttu paikka monien vuosien ajalta, sillä minulla asuu sukulaisia täällä. Kynnys muuttaa tänne oli siis pieni, mutta silti jännittävä, sillä täällä riittää näkemistä ja tekemistä kaikkien näiden vuosienkin jälkeen! Menimme esimerkiksi lauantaina lautalla rannikkoa pitkin Fuengirolasta Benalmadenaan, jossa vietimme muutaman tunnin ihanassa satamassa kävellen ja syöden.














Sunnuntaina menimme kavereitteni kanssa Marbellaan rantabileisiin Ranchon Cubanoon, meininki oli aivan mahtava! Cubalaista musiikkia ja ruokaa aamusta iltaan aivan uskomattoman upealla rannalla.
















Arki voi olla juhlaa ja juhla arkea. Säät hellivät ja jopa grillaavat kulkijoita, meren läsnäolo lohduttaa. Ajastani täällä tulee varmasti maaginen, joten seuraa minua ja puuhailujani niin töissä kuin vapaa-ajalla, ehkä itsekkin haluat oman palasi tästä Andalusialaisesta unelmasta.



Terkuin Jenni
Markkinointiviestintäharjoittelija

Hae meille töihin!

rekry@pinklink.fi
p.+34-692176636


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti