keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Taloushallinnon harjoittelija Elli

Buenos dias!


Pinklinkin toimistolla

Täällä kirjoittelee Elli, 17-vuotias talous- ja toimistopalveluiden osaamisalan merkonomiopiskelija. Suoritan tällä hetkellä asiakaspalvelun tutkinnon osan kahdeksan viikon mittaista työssäoppimisjaksoa Pinklinkillä Espanjassa. Viiimeisiä päiviä viedään, ja paluuni Suomeen häämöttää jo aivan kulman takana. 

Opiskelen Valkeakosken ammatti- ja aikuisopistossa. Kun koulussa kerrottiin mahdollisuudesta suorittaa työssäoppimisjakso ulkomailla kiinnostuin heti. Ryhdyin tuumasta toimeen, eli etsimään työssäoppimispaikkaa. Googlettamisen ja muutaman tutun kokemusten perusteella päätin hakea työssäoppimispaikkaa Espanjasta Pinklinkiltä.


Olen saanut tehdä monipuolisia tehtäviä työssäoppimisjaksoni aikana Pinklinkillä. Normaalisti aloitan päiväni tekemällä taloushallinnon tehtäviä. Iltapäivästä puolestaan siirryn asiakaspalvelutehtäviin Movitelen puolelle.


Movitelellä
Taloushallinnon askareet ovat pitäneet sisällään kirjanpitoon, laskutukseen ja reskontrien hoitoon liittyviä tehtäviä. Olen päässyt esimerkiksi kirjaamaan kauppoja ja lähettämään maksumuistutuksia. Taloushallinnon tehtävien tekeminen on vaatinut tarkkaavaisuutta sekä kokemusta erilaisten ohjelmien käytöstä.


Movitelen puolella olen avannut asiakkaille uusia liittymiä, ja ladannut heille lisää puheaikaa tai internettiä. Lisäksi olen auttanut asiakkaita puhelimien ja tablettien ongelmien kanssa. Olen myös asentanut tietokoneita. Asiakaspalvelutehtävät ovat vaatineet reipasta asennetta, kielitaitoa ja ymmärtäväisyyttä.




Eläinpuistossa



Työkaverin kanssa vapaa-aikana

Vapaa-ajalla olen käynyt kuntosalilla ja kierrellyt ympäri ämpäri eri paikkoja. Täällä on paljon nähtävää ja aina keksii jotain tekemistä!


Rantakatu
Prison Island

Olen viihtynyt Espanjassa todella hyvin niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Kaikki ihmiset ovat täällä äärettömän ystävällisiä ja iloisia. Pinklinkillä on ollut mukavaa töissä, mukavien työtehtävien, työkavereiden ja asiakkaiden ansiosta. Aika on kulunut toooooodella nopeasti ja ihan harmittaa, että lähtöni takaisin Suomeen lähenee lähemistään. Viihtyisin täällä vallan mainiosti pidemmänkin aikaa!

Ihana ranta!

On ollut hienoa, että olen saanut näin nuorena mahdollisuuden lähteä maailmalle ja samalla edetä opinnoissa. Kokemus on ollut mahtava ja ennen kaikkea äärimmäisen opettavainen. Varmasti jään kaipaamaan tätä paikkaa!

Herkullisia churroja

<3: Elli




Hae meille töihin!

rekry@pinklink.fi
p.+34-692176636


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti