perjantai 22. huhtikuuta 2016

Pinklinkin kautta urheilukaupassa työharjoittelussa

Hei, olen Kaarlo ja opiskelen kv-merkonomiksi. Olen tällä hetkellä työssäppimassa Espanjassa Fitwear nimisessä urheilukaupassa.Olen asunut Espanjassa nytten pari viikkoa.


Miksi valitsin Espanjan?
Alunperin olin menossa työssäoppimaan Suomeen, mutta vuotta vanhemmat opiskelijat tulivat kertomaan heidän työssäopistaan Espanjassa ja kiinnostuin heti. Mahdollisuus päästä tutustumaan uuteen kulttuuriin ja käyttämään englannin kieltä kiinnostivat minua erityisesti.

Miten päädyin Fitwearille?
Yksi vanhempi opiskelija oli ollut Pinklinkillä työssäoppimassa. Päätin laittaa sähköpostia Pinklinkin rekryyn. Olen ollut aikaisemmin urheilukaupassa työssäoppimassa, ja sain Pinklinkin rekryltä todella nopean vastauksen jossa kerrottiin, että heillä on myös urheilukauppa. Kerroin olevani kiinnostunut ja seuraavana päivänä oli puhelimen välityksellä haastattelu, jonka jälkeen sain paikan.

Espanjassa asuminen on todella edullista ja vuokra-asuntoja on helppo löytää. Kulttuuri on aivan uskomanton, ihmiset ovat avuliaita ja ystävällisiä. Historia on rikasta ja tekemistä riittää varmasti kaikille.

Töitä olen tehnyt nytten viikon verran. Työt ovat monipuolisia, mukavia ja niitä varmasti riittää. Työilmapiiri on aivan huippuluokkaa täällä päässä, joka lisää työ motivaatiota huomattavasti. Mahdollisuuden tullen suosittelen lämpimästi lähtemään työssäoppimaan tai töihin Pinklinkille.


-Kaarlo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti